Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Amica
Treść opinii: W czasie wizyty w sklepie za poszukiwaniem kuchenki elektronicznej odwiedziałam sklep znajdujący się w C.h. Klif. Sklep znajdujący się na pierwszym pietrze centrum handlowym. Wchodząc do sklepu na pierwszy rzut oka rzuca się porządek i czystość w sklepie co zachęca klienta do zakupów. Niestety obsługa nie interesuje się odrazu klientem. Trzeba kogoś zaczepić żeby móc się czegoś dowiedzieć. Personel nie zna wyczerpująco danych poszczególnych sprzętów. Jednak w trkacie rozmowy starają zrobić dobre wrażenie. Jednak klient ma wrażenie, że nie interesuje go jego potrzeba. Obs,ługa raczej zajmuję się czymś innym niż klientami. W trakcie mojej wizyty cześć obsługi zajęta była rozmową między sobą, pozostała zajmowała się wyeksponowaniem poszczególych towarów.