Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Do Leroy Merlin udałam się w celu kupna zaworu hydraulicznego. Jako laik w tej dziedzinie liczyłam na pomoc personelu. Miałam przy sobie jedynie zdjęcie poprzedniego zaworu na telefonie komórkowym. Sklep jest bardzo duży, dlatego po kilku minutach błądzenia poprosiłam o wskazanie drogi do odpowiedniego działu. Zaczepiony pracownik od niechcenia wytłumaczył mi w trzech slowach, gdzie mam sie udać. Kiedy znalazłam się w odpowiedniej alejce, pierwsze co zauważyłam, to kilka pudełek (były przezroczyste) bez zawartości. Zapewne było to skutkiem kradzieży, lecz nikt z personelu się tym nie zajął. Nie wiedząc, który zawór wybrać, postanowiłam poprosić o pomoc. Nikogo jednak nie było w pobliżu. Po chwili, zaczepiłam Pana, który przechodził obok, rozmawiając przez telefon, lecz on tylko rzucił mi przez ramię,że nie ma czasu. Nawet się nie zatrzymał. Poszłam kilka alejek dalej, lecz tam dwóch Panów powiedziało, że musze znaleźć kogos z odpowiedniego działu. W końcu zjawiła się Pani, która miała mi pomóc. Rozmawiała akurat przez telefon w sprawie jakiejś reklamacji, więc musiałam poczekać kolejne 5min. Kiedy skończyła, powiedziała, że się bardzo spieszy. Po pokazaniu zdjęcia,rzuciła tylko, żebym szukała zaworów w biało- zielonym opakowaniu i szybko odeszła. Informacja o pustych opakowaniach też jej nie zainteresowała. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w tym sklepie, a raczej jej braku. Miałam wrażenie, że przeszkadzam pracownikom. Każdy się gdzieś spieszył i nie miał czasu. Jedynie Pani Kasjerka pracowała sprawnie, była bardzo miła i uśmiechnięta. Należy również przyznać, że sklep utrzymany jest w czystości i oprócz tych nieszczęsnych pustych pudełek, wszystko było na swoim miejscu w prawie idealnym porządku. Ceny produktów są konkurencyjne, co jest dużym plusem. Jednak brak zaangażowania pracowników całkiem odrzuca.