Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Motivi
Treść opinii: Będąc w otwartej po remoncie "Renomie" postanowiłam zajrzeć do sklepu Motivi, znam tą sieć i lubię robić tam zakupy, ze względu na dobrej jakości ubrania, oraz stosunkowo niskie ceny. Niestety zawiodłam się na obsłudze, w tej jednostce. Kiedy weszłam do sklepu, byłam jedyną klientką, w butiku były obecne dwie Panie ekspedientki, jedna siedziała przy kasie i czytała gazetę, a druga chodziła między regałami. Panie, chyba nawet nie zauważyły, że ktoś się pojawił w sklepie. Rozejrzałam się, co trwało około 10 minut, po czym z wybranymi przez siebie ubraniami udałam się do przymierzalni. Kiedy zorientowałam się, że jedna z sukienek jest na mnie za mała, poszłam wymienić ją na większy rozmiar. Przez ten cały czas, żadna z Pań nie raczyła nawet do mnie podejść. Ani kiedy kręciłam się między wieszakami z rzeczami, ani kiedy kierowałam się do przymierzalni, ani nawet wtedy kiedy w jednej z sukienek biegałam po butiku szukając właściwego rozmiaru. Z przykrością stwierdzam, że Panie nie zauważyły mojej obecności nawet, kiedy wychodząc z przebieralni upuściłam niechcący wszystkie ubrania, sama musiałam je podnieść i odnieść na półki. Postanowiłam jednak się, nie trudzić, odłożyłam wszystko w jedno miejsce, i wyszłam, zapewne dalej nie zauważona. Ubrania w całym sklepie są rozmieszczone na dość dużej przestrzeni, dzięki czemu łatwiej się je ogląda. Wszystko jest równiutko poskładane, ładnie się prezentuje na półkach. Myślę, że każda Pani jest w stanie znaleźć coś dla siebie, oraz na wiele różnych okazji - od uroczystości, do zwykłych wieczornych wyjść. Polecam markę, obsługę w butiku w Renomie, niestety NIE!