Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: W wolnej chwili postanowiłem zjeść w ‘sieciówce’ KFC. Nie znając MENU na pamięć potencjalny konsument będzie miał problem z wyborem dań. Szczegółowe menu znajduje się przy każdej kasie, jednak w godzinach szczytu podejście do kasy i analizowanie oferty jest niemożliwe z oczywistych powodów. Na tablicach nad barem wymienionych jest kilka rodzajów kurczaków, jednak na owej tablicy panuje ogromny nieład. W praktyce ostatecznie zdecydowałem się na konkretne danie dopiero po zapoznaniu się ze szczegółowym menu przy kasie, potęgując przy tym kolejkę. W kwestii poziomu obsługi i wyglądu personelu nie można mieć żadnych obiekcji. Każdy sprzedawca ma wyraźna plakietkę z imieniem. Każdy z nich mówi głośno i wyraźnie, co jest bardzo ważne z racji na hałas wydobywający się z kuchni. Zaskakujące dla mnie była sytuacja kiedy po zamówieniu napoju otrzymałem pusty kubek bez słomki i przykrywki i nie zostałem poinformowany, że dystrybutor z napojami znajduje się w innym miejscu. Błędne jest myślenie, że każdy przeciętny ‘zjadacz’ zna reklamy telewizyjne na pamięć i wie, że coca-cole i inne należy nalewać samodzielnie w ramach promocji ‘wielka dolewka’. Podsumowując – jedyną pozytywnym elementem restauracji jest uprzejmy personel, natomiast standardy wyznaczane przez sieć KFC (takie jak rozmieszczenie menu i plakatów informujących o promocjach) są dla mnie nie do przyjęcia.