Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Około godziny 11:20 dotarłem na stację paliw ORLEN w Stalowej Woli na ulicy Staszica. Na podjeździe przebywały 4 inne samochody. Pracownik podjazdu podpierał dystrybutor gdyż wszyscy obecni klienci stali pod kasami. Niestety nie podszedł do mnie ani nie spytał czy może pomóc. Teren w około dystrybutorów był zasypany środkiem odpowiedzialnym za wchłanianie oleju (Sorbent). Po zatankowaniu udałem się dokonać płatności.Na powitanie powiedziałem "dzień dobry" niestety pracownicy byli zajęci rozmowami z klientami obecnie przebywającymi przy kasach i prawdopodobnie nie usłyszeli mojego powitania. Po podejściu do kasy zaproponowano mi płyn za który miałem otrzymać punkty programu Vitay niestety nie zaproponowano mi założenia karty bądź też nie zapytano czy takową kartę posiadam. Po płatności kartą pożegnano mnie zwrotem "Do widzenia" niestety również bez uśmiechu. Wnętrze stacji jak i toaleta były zachowane w czystości. Półki sklepowe były zapełnione, wszystkie metki cenowe były widoczne, stanowisko z kawiarką było czyste w sprzedaży znajdowała się odpowiednia ilość słodkich przekąsek. Ocena stacji jako całość to +2 niestety spowodowane jest to nie zachowaniem standardów obsługi przez pracowników kas jak i podjazdu, cała reszta wypadała pozytywnie.