Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep duży ,przestronny z ogólnym wrażeniem pełnego ładu i porządku. Obsługa sklepu w strojach firmowych-ubiór nienaganny. Same zakupy w tym sklepie to „prawie „przyjemności o ile zakupuje się w nim sprzęt nie psujący się i nie mający śladów uzytkowania –bo przeczesz jest to sklep z nowym sprzętem a nie komis .Dlaczego o tym wspominam? Otóż zakupiłam GPS firmy Myguide który niestety był zakupiony jako sprzęt pełnowartościowy a nosił znamiona wcześniejszego użytkowania typu: rysy na wyświetlaczu ,lekkie obdrapania a co gorsze samo oprogramowanie nie było oryginalne. Zwróciłam się do sklepu z felernym sprzętem celem skorzystania z rękojmi i tu zaczęły się schody. Personel nie dość ze celowo wprowadza klienta w błąd i karze mu korzystać z karty gwarancyjnej a był to 2 dzień od zakupu to jeszcze jak to stwierdził sam Pan Kierownik sklepu ’oni robią łaskę klientom w przekazywaniu sprzętu do serwisu ”.Pomimo iż sprzęt był nie do naprawienia był ogromny problem z odzyskaniem pieniędzy pomimo iż nie mieli tego samego modelu na stanie sklepu..