Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Obsługa bardzo miła jednak brak jakichkolwiek sprawdzenia danych osoby dzwoniącej wystarczyło powiedzieć tylko że jest się właścicielem telefonu (chociaż dzwoniło się z innego niż sprawa dotyczy) można było dokonać modyfikacji na koncie przeróżnych doradca zaproponował zmianę abonamentu na droższy podał zaległości na koncie zaproponował kod pin chociaż może go tylko założyć właściciel po uprzedniej weryfikacji (zadawaniu pytań). Postępowania ogólnie nie zgodne z procedurami obsługi. / trzykrotny telefon na błękitną linię do telecentrum Suwałki i taka sama obsługa czwarty telefon do telecentrum Olsztyn i wreszcze ktoś mi zadaje pytania weryfikacyjne i upewnia się czy jestem właścicielem bardzo dobra obsługa doradca o wszystkim informuje postępuje ściśle według procedur