Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Niestety w tym banku zmienia się ale na gorsze. Chciałam wpłacić w kasie pieniądze. Jak weszłam do banku to przy kasie nikogo nie było. Podeszłam, powiedziałam dzień dobry, Pani coś pisała, nieodrywając wzroku odpowiedziała dzień dobry, przez ok. 30 sekund stałam, Pani nie oderwała się od pracy. Po tym czasie, nadal coś pisząc powiedziała słucham. Powiedziałam, że chcę wpłacić pieniądze, Pani nadal pisała. trwało to ok. minuty. W końcu się oderwała od pisania wzięła dowód, który wcześniej położyłam. Coś wklepała, zapytała o kwotę, tak cicho, że nie dosłyszałam za pierwszym razem o co pyta. Podałam kwotę, na co ona zapytała na który rachunek, bo mam ROR i oszczędnościowy, pieniądze mam na oszczędnościowym. Odpowiedziałam, że na to konto na, którym już mam pieniądze, na co Pani znowu uparcie na które. Więc zapytałam na jakim mam, Powiedziała, że na oszczędnościowym to Jej powiedziałam, że właśnie na to chcę wpłacić. Co było chyba logiczne. Najgorsza była mina Pani podczas całej obsługi. Była to mina Męczennicy. To było straszne.