Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: 3 tygodnie temu pojawiłam się w perfumerii, ponieważ chciałam kupić nowy zapach wchodzący na rynek - Armani Code Summer. Wiedząc, że jest kosmetyk sprzedawany sezonowo, dowiadywałam się o nim szybko, aby go nie przegapić. Wtedy Pani Ekspedientka powiedziała mi, że jeszcze produktu nie mają na stanie, że muszę poczekać jeszcze co najmniej miesiąc. W dniu dzisiejszym zapytałam o zapach i się okazało, że już go nie posiadają, od co najmniej 2 tygodni. Sfrustrowana opowiedziałam o sytuacji, sprzed 3 tygodni, a Pani która mnie obsługiwała, natychmiast zaczęła ratować sytuację mówiąc, że jeżeli tylko produkt znajduję się w jakiejś perfumerii na terenie polski, będzie on dla mnie sprowadzony w jak najszybszym czasie. Poprosiłam więc, o zamówienie. Niestety nie nadrobi to, oczekiwanego przeze mnie czasu. Ekspedientki w perfumerii były bardzo schludnie ubrane, wszystkie w podobne fartuszki z przyczepionym identyfikatorem. Pani mnie obsługująca, była bardzo miła i zdecydowanie posiadała wiedzę na temat towaru znajdującego się na półkach - w przeciwieństwie do obsługi, sprzed 3 tygodni. W perfumerii, znajdują sie chyba wszystkie zapachy występujące na rynku, a jeżeli takowych nie ma, istnieje możliwość ich zamówienia. Cenę dość wysokie - czyli takie jakie się płaci za markowe produkty. Jednak jest bardzo dużo różnych promocji, oraz możliwość wyrobienia karty stałego klienta, która daje możliwości dodatkowych zniżek, oraz katalog wysyłkowy, z produktami przecenionymi. Czas obsługi jest uzależniony od ilości osób, w sklepie. Jednak chciałam zauważyć, że każdy klient jest obsługiwany z bardzo dużym zaangażowaniem, a nie "od nie chcenia" co da się zauważyć w innych tego typu miejscach. Wszystkie kosmetyki są pogrupowane i poukładane w swoich kategoriach - perfumy, kosmetyki do makijażu, kosmetyki do ciała itd. Dodatkowo bardziej znane marki mają swoje osobne regały. Wszystko czysto i schludnie, równo poukładane na półkach.