Opinia użytkownika: Dim
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Odwiedziłam dziś z koleżanką Yves Rocher w Pasażu Grunwaldzkim. Weszłyśmy do sklepu i na początku zostałyśmy przywitane przez dwie bardzo sympatyczne Panie z obsługi. Ubrane były w takie same, firmowe stroje, wyglądały bardzo schludnie. Stały przy kasie i rozmawiały, my natomiast zaczęłyśmy przeglądać produkty, wąchać zapachy itp. Gdy koleżanka nie mogła znaleźć szukanego produktu poprosiła o pomoc jedną z Pań. Zaprowadziła nas do odpowiedniej półki, przedstawiła gamę produktów, spryskała pasek dla powąchania zapachów, opowiedziała o kilku produktach i ich składzie oraz o zniżce na te preparaty. Koleżanka wybrała żel pod prysznic i udała się z nim do kasy, w tym czasie jedna z Pań z obsługi w bardzo dyskretny sposób dała znać drugiej aby uzupełniła wzięty przed chwilą produkt na półce. Koleżanka zapytała także o kartę stałego klienta, otrzymała pełną informację na temat karty, zniżek, gratisów, prezentów i promocji, a także dostała ulotki z kuponami i niezbędne karty. Na koniec dostała także torbę ekologiczną i usłyszała, że pocztą będzie otrzymywać kupony itp. Byłyśmy zachwycone obsługa i wyglądem sklepu. Wszystko idealnie ułożone, wyeksponowane, pięknie ozdobione, czyste. Widoczne informacje o promocjach. Ceny przystępne, dodatkowo atrakcyjne oferty rabatowe. Panie z obsługi bardzo zadbane, miłe, sympatyczne, a co najważniejsze kompetentne i chętne do pomocy. Bardzo spodobał mi się moment przekazania informacji o dostawieniu produktu na półkę aby niczego nie brakowało-jedna z Pań szybko wyszła na zaplecze, wzięła potrzebny produkt i dostawiła. Wszystko w tym sklepie wyglądało na idealne i perfekcyjne, z pewnością odwiedzę go ponownie.