Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Rozpoczął się okres wakacji i niestety spowodował ten fakt pewne perturbacje. Udałam się na dworzec, by dotrzeć do pracy, okazało się, że w związku z nastaniem wakacji PKP wycofało pociąg relacji Gliwice - Katowice o godzinie 6:37. Firma w żaden sposób nie przygotowała na to swoich klientów (nie było wcześniej żadnych komunikatów). Spowodowało to, że tego dnia mnóstwo podróżnych spóźniło się do pracy. Na peronie, na dworcu, a później w pociągu dało się słyszeć niepochlebne komentarze. Ponadto na dworcu otwarta była tylko jedna kasa, przy której ustawiła się kolejka z około 20 osobami czekającymi na zakup biletu. Personel firmy (kasjerka, a później konduktor) zachowywali się kulturalnie i starali się uspokajać pasażerów. W pociągu był duży tłok. Okazało się zresztą, że obecny rozkład jazdy jest tak ułożony, że osoby jadące późniejszym pociągiem spóźnią się do pracy, wcześniejszym - będą w niej na długo przed odpowiednim czasem. Ponadto poranne pociągi są tak "ułożone", że dwa pociągi przyjeżdżają odpowiednio o godzinie 6:59 i 7:14. Podobna sytuacja miała miejsce także po południu - wycofano pociąg relacji Katowice - Gliwice o godzinie 15:39. Nie muszę chyba Państwu pisać, jak dużą irytację budzi we mnie podejście firmy PKP do potrzeb klientów.