Opinia użytkownika: Wojciech_7
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jakiś czas temu, około 2-3 miesiące nabyłem w tytułowym sklepie sprzęt firmy Scholl. Niestety zepsuł się, otworzyłem więc kartę gwarancyjną,wyszukałem adres serwisu i pojechałem. Na miejscu dowiedziałem się, że od kilku miesięcy nie serwisują sprzętu tej firmy. Pojechałem do sklepu ponieważ to był jeden serwis na całą Łódź. Spytałem się o serwis firmy Scholl, ponieważ kupiłem u Państwa. Pierwszy pracownik zdziwił się moim pytaniem i wskazał drugiego pracownika, ten poszedł gdzieś na zaplecze i zadowolony podał mi adres nie aktualnego serwisu. Kiedy poinformowałem go, że tam niestety nie naprawiają sprzętu, odesłał mnie z kolei do następnego pracownika. Ten sprawdził w komputerze i ... powiedział, że w Łodzi nie ma serwisu. Spytałem go, gdzie mam więc naprawić sprzęt, popatrzył w sufit i odpowiedział abym zadzwonił do centrali RTV EURO AGD i tam powinni mi odpowiedzieć. Po czym szybko ulotnił się, bojąc kolejnych pytań.