Opinia użytkownika: Dorota_275
Dotycząca firmy: Peugeot
Treść opinii: Rok temu jeździłam po salonach i komisach samochodowych mając zamiar kupic auto. W pierwszy dzień trafiłam do salonu peugeouta, ponieważ miałam na ten cel przeznaczone nie więcej niz 30 tysięcy złotych obsługujący mnie pan zaproponował auto używane. Bardzo mnie namawiał i postanowiłam wpłacić 500 zł zaliczki do kasy w celu rezerwacji samochodu. Już podczas powrotu do domu wstąpiłam do salonu Citroena i zobaczyłam, że za te pieniądze mogę mieć nowe a nie 6-cio letnie auto. Zaraz z samego rana w dniu nastepnym zadzwoniłam do Peugeota i odwołałam rezerwację. Zgłosiłam się po odbiór pieniędzy, ale niestety ich nie dostałam. Przez tydzień mnie zwodzono namawiając na zakup nowego samochodu po tym jak usłyszeli, że zdecydowałam się na nowy. Niestety pomimo, że ku mojemu zdziwieniu zeszli z ceną kilka tysięcy i tak nadal auto było znacznie droższe niż w salonie citroena. Niestety pieniędzy nie udało się odzyskać pomimo interwencji u Rzecznika Praw Konsumenta i szefa salonu Peugeot. Wg kodeksu cywilnego zaliczka podlega zwrotowi, jedynie zadatek przepada, ale mam kwit z kasy na którym wyraźnie pisze "zaliczka". Został niesmak i niechęć do ludzi tam pracujących, którzy jak chce sie kupic auto potrafią być nad wyraz życzliwi, a jak się rezygnuje z zakupu nie chcą nawet odebrać telefonu od klienta.