Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Bank godny zaufania takiego właśnie szukam na stronach internetowych aby wreszcie założyć kartę kredytową. Jest Citi Handlowy jakie opinie super % i mało formalności, to taki bank dla mnie. Złożyłam wniosek w jednym z oddziałów banku i oczekiwałam na przyjście karty kredytowej drogą pocztową.Pojawiła się kilka dni później ,więc postanowiłam znaleźć chwilkę i udać się do banku aby upewnić się że pieniądze jakie deklarowałam w formularzu są już na koncie i dodatkowo dowiedzieć się więcej o kosztach jakie będę ponosić co miesiąc gdyż pierwszy raz zdecydowałam się na kartę kredytową. Był to największy błąd jaki zrobiłam!.Jestem w banku czekam na możliwość konsultacji z doradcą i postanowiłam że w międzyczasie aktywuje swoją nową kartę. Pani z obsługi telefonicznej spytała czy już czasem nie podawałam hasła ,ja nic nie zastanawiając się powiedziała, że nie gdyż dopiero pierwszy raz dzwonię żeby zaktywować kartę. zostałam poproszona do stanowiska i Pani pyta z czym do niej przychodzę?Odpowiadam, że chciałbym dowiedzieć się czy już mogę dysponować pieniędzmi z karty i jakie są odsetki co miesiąc.Pani wchodząc na moje konto z danych jakie podałam na miejscu ,odpowiada mi że już przecież z tej karty dokonałam przelewu i że już nic nie mam na karcie. Ja z niedowierzania otworzyłam szeroko usta i zapytałam CCOOOO??????jak to możliwe przecież właśnie zaktywowałam kartę.zaczęły się wyjaśnienia ,wpadłam w panikę i zaczęłam płakać coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz Okradziono mnie !!!!.zanim zdążyłam uruchomić kartę !!!!skandal!!!!.Na miejscu złożyłam reklamację i powiedziałam co o tym myślę jakie mają zabezpieczenia dla klientów skoro okradają ich zanim skorzystają z karty.Szefowa oddziału zareagowała i zaczęła wykonywać telefony w mojej sprawie. Po tym całym zdarzeniu ,musiałam czekać prawie dwa miesiące na wyjaśnienie sprawy. Składałam pisemne reklamację i rozmawiałam z różnymi działami banku w sprawie wyjaśnień.To był koszmar.Postanowiłam napisać o banku, że jak nie wyjaśnią sprawy podam ich do sądu o brak zabezpieczeń i kradzież danych osobowych przez pracowników banku lub osób postronnych.Okazało się że złodziej dokonał zakupów w internecie i uaktywnił moją kartę telefonicznie przede mną ,posługując się moimi danymi. Jedynymi osobami mogli być pracownicy banku, którzy mieli kontakt z moim formularzem(przecież kserują nasze dokumenty).