Opinia użytkownika: Rafał_28
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wstąpiłem do placówki Alior Banku celem bliższego zapoznania się z ofertą. Oba stanowiska obsługi klientów indywidualnych były nieobsadzone - reszta stanowisk była obsadzona i obsługiwała klientów. Pracownik banku zapytany o możliwość udzielenia mi informacji rzucił w biegu "proszę poczekać". Po czterech minutach czekania nie doczekałem się nikogo, za to skorzystałem z zakończenia obsługi klienta przy kasie, gdzie zapytany o pomoc pracownik (bankier klienta indywidualnego) stwierdził, że może mnie zapoznać z interesującymi mnie kwestiami. Trochę zdziwiło mnie, że całość rozmowy przebiegała na stojąco, przy kasie - w tym czasie oba stanowiska obsługi klienta indywidualnego stały puste. Od strony merytorycznej pracownik sprawiał wrażenie świetnie obeznanego z ofertą swojego banku. Dowiedziałem się prawie wszystkich rzeczy, które mnie interesowały. Resztę pracownik obiecał sprawdzić i powiadomić mnie dogodną dla mnie drogą, co mam nadzieję, nastąpi. Ogólnie jestem zadowolony z poziomu obsługi, z wyjątkiem tego, że na jej początku odniosłem wrażenie, że chcą mnie spławić (szybkie zapoznanie z ofertą "na stojąco").