Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W celu porównania ofert kont osobistych udałam się również do Aliora. Oddział znajduje się w samym rynku, a w środku sprawia wrażenie przytulnego miejsca. Jest to nowa placówka więc wszędzie panuje czystość i porządek. W sali obsługi postawione są bardzo wygodne fotele dla klientów oczekujących na obsługę. Ciekawym elementem wystroju są umieszczone na stojącym wieszaku czarne, angielskie meloniki. Gdy weszłam do środka, przy wszystkich stanowiskach byli obsługiwani klienci. Usiadłam więc w fotelu czekając na swoją kolej. Kiedy od stanowiska kasowego odeszli klienci, podeszłam i zapytałam o możliwość obsługi w zakresie konta. Zostałam poinformowana, że w pokoju obok mogę to załatwić. Przywitała mnie tam pracownica z uśmiechem, podając rękę i zapraszając do stanowiska, abym usiadła, pytając o cel wizyty. Poprosiłam więc o zapoznanie mnie z ofertą banku w zakresie ror-ów, gdyż zamierzam zmienić dotychczasowy bank. W związku z tym pracownica przy pomocy dotykowego ekranu umieszczonego na biurku w stronę klienta, zaprezentowała mi konto osobiste i zakupowe, zadając pytania dotyczące preferowanych przeze mnie warunków oraz oczekiwań. Po krótkiej rozmowie wspólnie ustaliłyśmy, że konto osobiste będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem. W związku z tym otrzymałam szczegółowe informacje na temat jego funkcjonowania, zalet i kosztów obsługi oraz dodatkowych usług. Świetnym rozwiązaniem jest możliwość zapoznania sie z ofertą rownież innych banków, dzięki czemu mogłam zobaczyć i porównać konta banków przeze mnie wybranych z odpowiedniej listy. Po rozmowie, która upłynęła w bardzo przyjemnej atmosferze, zostałam zaproszona ponownie do oddziału, otrzymałam wizytówkę, a pani bankier odprowadziła mnie do wyjścia, pokazując panel do obsługi internetowej konta w oddziale, o którym wcześniej rozmawiałyśmy. Z wizyty w oddziale jestem bardzo zadwolona, nie mam żadnych zastrzeżeń. Obsługa przemiła i fachowa, oferta przejrzysta bez żadnych gwiazdek. Spodobało mi się, że w ofercie mają tylko dwa konta, bo można się łatwiej zdecydować, a nie jak w innych bankach - po "dziesięć", a w każdym z nich są inne warunki. Jak widać, nie trzeba przesadzać. Prosta i atrakcyjna oferta również może przyciągnąć klienta.