Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Hotel Podlasie
Treść opinii: W dniu 1 lipca miałem kontakt z Hotelem Podlasie w Białymstoku, ul. 27 lipca 24/1. Był to kontakt telefoniczny. Zadzwoniłem na recepcję, aby zarezerwować pokój na 1 noc wraz ze śniadaniem. Telefon odebrała młoda kobieta, przedstawiła miejsce do którego telefonowałem, oraz podała własne imię i nazwisko. Potwierdziła możliowść rezerwacji i dostępność interesujących mnie pokoi. Zadałem dodatkowe pytanie: jaka jest różnica między pokojem standard a pokojem pakiet. W kilku słowach zostało mi to wyjaśnione, a mianowice pokój pakiet ma w „zestawie” bon kwotowy z możliowścią jego realizacji na dowolne usługi hotelu. Złożyłem rezerwację. Zaniepokoiło mnie jednak zachowanie recepcjonistki: większą część rozmowy parskała śmiechem do słuchawki, jakby rozśmieszana przez współpracownice. Poczułem się zlekceważony jako klient, bowiem nie sądzę, aby standardem hotelu było takie zachowanie. To wręcz niedozwolone. Poczułem się bardzo niemiło, a w momencie odkładania słuchawki przez panią recepcjonistkę, słyszałem już gromki śmiech. Nie życzę sobie robienia żartów z klientów i chyba mimo atrakcyjnych cen i dobrej klasy pokoi, zastanowię się nad ofertą innych hoteli dla firmy, w której pracuję.