Opinia użytkownika: Jolanta_124
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Syn wyjechał i zostawił mi swoją komórkę, z ktorej korzystał za pomocą karty w sieci Orange. Ponieważ dawno nie doładowywał karty, zablokowane byly rozmowy wychodzące. Nie wiedzialam jednak do kiedy i czy przypadkiem nie trzeba doladowac natychmiast, aby nie stracić rownież rozmow przychodzących, a co za tym idzie samego numeru. W telefonie nie ma takiej funkcji, ktora pozwoliłaby mi to sprawdzic, a więc zadzwoniłam do operatora. Połączona zostalam z bardzo milym panem, który (choć z innego działu) natychmiast sprawdził stan konta mojej komórki oraz podał datę, ktora obligowala mnie do ponownego doladowania karty. Zadowolona z rozmowy, zapomnialam o całej sprawie i jakież ogromne bylo moje zdziwienie, kiedy po paru godzinach otrzymałam imienny sms od pana, z którym wcześniej rozmawialam. Pan w sms-ie owym podziękował mi za rozmowę, wyraził nadzieję, że jestem nią usatysfakcjonowana, jak również uruchomił mi (choć o to nie prosiłam) funkcję sprawdzania konta i daty doładowywania, bez konieczności dzwonienia do operatora. To się nazywa kultura, szacunek i dbałość o klienta. Moje wielkie gratulacje.