Opinia użytkownika: Anna_1084
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Podczas standardowej wizyty w "moim" jeszcze banku zetknęłam się po raz kolejny z niekompetencją pracowników i być może z dziwnymi procedurami obowiązującymi w tym banku. Chcąc założyć lokatę trzeba przyjść do banku dobrze przygotowanym, co nie jest takie trudne, bo pracownicy są słabo zorientowani w ofercie i możliwościach banku. Tylko po co oni tam są? Oceniam bank bardzo źle, zwłaszcza, że mam porówanie. Przeniosłam część oszczędności do innego banku i to samo zrobię chyba z kontem...Millenium posiada bardzo skostniałe struktury, ogólnie mam ciągłe problemy z tym bankiem - a to źle wydana karta i długie ponad miesięczne oczekiwanie na nową ( co wiąże się z brakiem możliwości dokonywania płatności za pomocą karty - miesiac to długo), a to usługi telefoniczne dokonywane bez weryfikacji rozmówcy - powiem krótko SKANDAL!