Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: eMAG (dawniej Agito.pl)

Treść opinii: Postanowiłem dokonać oceny tego sklepu z dwóch powodów: po pierwsze miałem z nimi już wielokrotnie styczność, więc moja obserwacja powinna być w miarę obiektywna, po drugie przydarzyła mi się w relacjach z nimi sytuacja problemowa. Zarówno asortyment jak i czas realizacji zamówień uważam za zadowalający, znam "szybsze" sklepy ale stosując miare jakość obsługi do ceny jest to na dobrym poziomie. Jeśli zaś chodzi o sytuację problemową, to niestety zakupiłem lodówke która okazała się wadliwa jednak obsługa sklepu udzieliła mi wszelkiej możliwej pomocy, nie było również ządnych problemów z kartą gwarancyjną, odesłali mi ją błyskawicznie(czego nie można powiedzieć o pewnym szczecińskim serwisie).Mógłbym się jedynie przyczepić do czasu odpowiadania na emaile ale generalnie odczucia bardzo dobre.