Opinia użytkownika: Aga_1
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Wszystkich, którzy są zainteresowaniu zakupem abonamentu w Play zapraszam do przeczytania mojego opisu. Ocena dotyczy całego okresu abonamentu i obsługi klienta na infolinii. Oferta Play wydaje się być ciekawa ale gorzej jest z realizacją umowy. Oferta Play Abonament. 1/ brak kompetencji pracowników na infolinii - pracownicy nie są przygotowani do pracy! Nie znają regulaminów! Każdy pracownik ma inną wersję i podają sprzeczne informacje na jeden temat. 2/ brak elastyczności - korzystam jednocześnie z Internetu na kartę (PLay Online) i telefonu w abonamencie. Przez przypadek włożyłam do urządzenia nie tą kartę co trzeba i została mi naliczona opłata ok. 1200 zł na 20MB!!! Poprosiłam o przepisanie danych na drugą kartę. Mimo trzech pisemnych próśb odmówiono mi zwłaszcza że jestem klientem od prawie 2 lat (prawie od początku Play!). 3/ brak doinformowania klienta - proszę nie myśleć,że abonament w Play jest nieograniczony - gdy prowadziłam firmę - rachunki na kwotę ok.300 zł to coś normalnego - ale Play blokuje kartę klientowi - na początku do 300 zł i uniemożliwia dalsze posługiwanie się numerem. Mimo próśb - nie podniesiono mi limitu. Limit podniesiono mi bez mojej wiedzy, kiedy wcale o to nie prosiłam i bez mojej wiedzy! 4/ absurdalne: Umowę podpisywałam 1 sierpnia 2007 na 24 miesiące. Rezygnację z abonamentu podpisałam 29 czerwca 2009. Okazało się, że Play zmusza mnie do korzystania z abonamentu jeszcze o 1 miesiąc dłużej, bo rozwiązanie umowy będzie dopiero 1 września 2009, czyli 60 dni po zgłoszeniu! W regulaminie zapisano, że rezygnację trzeba złożyć na 30 dni przed końcem okresu rozliczeniowego. Proszę jeszcze raz zastanowić się nad usługami w Play, zwłaszcza tymi, które wiążą klienta na stałe. Z wyrazami szacunku, BARDZO NIEZADOWOLONY KLIENT.