Opinia użytkownika: Paula_24
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Pojechałam do Leroy Merlin, gdyż słyszałam od znajomego, że mają drzwi firmy classen. Potrzebowałam zamówić futrynę. Udałam się od razu do konkretnego działu by załawić sprawę jak najszybciej. Na stowisku Pani miała już klientów, więc spokojnie sobie czekałam. Zwróciła moją uwagę, gdyż bardzo się angażowała. Kilkakrotnie szukała produktów, jakie interesowały klientów i na bieżąco zdawała relacje, informowała, kiedy przyjdzie zamówienie, kiedy będzie robione następne itd... Trochę już to trwało, ale spokojnie czekałam, gdyż każdy che być dobrze obsłużony. Przyszeł na chwilę inny Pan z tego działu i Pani poprosiła go, by zawołał inną osobę do pomocy - bo klient czeka (czyli ja). Pan oczywiście przyjął informacje, ale nic z niż nie zrobił. Postał jeszcze chwilę i poszedł sobie. Czekałam co będzie dalej. Moje czekanie trwało dobre osiem minut. Przyszedł inny Pan po czy został wyrwany przez innego Pana, ale na chwilkę i udzielił mu fachowej informacji. Niestey nie załatwiłam swojej sprawy gdyż jak się okazało nie posiadają dzrwi tej firmy. Jednakże w całej tej sytuacji można napisać, że pomimo starań kilku dobrych pracowników, jeden wystarczy, który zepsuje wszystko swoim zachowaniem. Dlatego uważam, że istotne jest kogo się zatrudnia.