Opinia użytkownika: ANNA_1170
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Stoisko RTV - konsultanci ignorowali klientów wykonując inne zadania w czasie gdy ustawiła się kolejka osób potrzebujących pomocy, dopiero po interwencji klientów podeszli do stanowiska; wiedza pobieżna, częste wspomaganie się instrukcjami, bądź odpowiedź "powiem szczerze, nie mam pojęcia"; lekceważący stosunek do klientów dwóch panów-konsultantów, na proste pytania odpowiadali w sarkastyczny sposób dając do zrozumienia klientowi że ośmiesza się zadając takie pytania; wygląd ogólnie schludny, czysty; towar wyeksponowany był dostępny, dobrze i czytelnie oznaczony, przy każdym cena lecz niewielki wybór interesującego mnie towaru; zapewniona obsługa dwóch konsultantów odpowiednia do nasilenia ruchu lecz tak jak wspomniałam wyżej brakowało większego nastawienia na pomoc klientom; stoisko czyste, dobrze rozplanowane, towar ułożony "tematycznie" i w przestrzenny sposób, tak że klient bez problemów znajdzie szukany przez siebie asortyment;