Opinia użytkownika: karolka_1
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Juz jakis czas temu kupilam w tym sklepie telefon komorkowy.dostalam gwarancje itp.Doslownie po 3 miesiacach zepsul sie.Przyjeto mi reklamacje.Nie dostalam telefonu zastepczego a powinnam.Po 2 tygodniach poszlam po moj telefon i przy probie wykonania polaczenia okazalo sie ze serwis naprawil (albo i nie)cos innego-przynajmniej tak mi powiedziano.Nastepne 2 tyg minely.Przyszlam znowu i dalej moj telefon nie dzialal wiec poprosilam o wymiane na nowy.W bardzo niemily i jednoznaczny sposob dostalam do zrozumienia,ze niedostane nowego napewno.Rozmawialam z kierownikiem ale to i tak nic nie dalo poniewaz oni twierdzili,ze nie mam podstaw do wyminy na nowy tel.Wiem jednak,ze chodzilo tu o to,ze tel.kosztowal 1300zl.Dopiero interwencja Rzecznika Praw Konsumenckich podzialala.Gd poszlam po nowy tel. pierw zostalam zignorowana a po 30min.dopiero ktos do mnie podszedl.Zostalam obrazona przez jakiegos mlodego chlopaka,ktory powiedzial,ze jestem glupia bo poszlam po pomoc do Rzecznika a on by to wszystko zalatwil od razu gdybym tam nie poszla.Chcialam jeszcze dodac,ze bylam wtedy w 8 miesiacu ciazy i nie dostalam nawet krzesla tylko oblugiwana bylam na stojaco a obsluga sobie siedziala.