Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: EURO-NET
Treść opinii: Po wejściu do sklepu podszedł schludnie i czysto ubrany sprzedawca.Wykazał inicjatywę pytając czy może pomóc.Szybko i sprawnie wskazał interesujący mnie przedmiot.Ponadto, poinformował, że cena na produkcie jest ceną błędnę. Prawidłowa cena jest wyższa. Nadmienił, że wynika to z faktu, iż nowy towar nie został jeszcze przemetkowant...W miedzy czasie podzszedł inny klient, który zapytał o interesujacy przedmiot. Został poinformaowany bardzo niemiłym tonem "zaraz panu pomogę, obsługuję inną osobę" Słowa rzucone bardziej w przestrzeń niż do klienta.Sprzedawca nawet nie nawiązał kontaktu wzrokowego, odpowiadając na pytanie tylko poszedł wypisać moje zamówienie do komputera. Po wypisaniu zamówienia nie poinformował co mam z nim zrobić.Panie przy kasie wymianiały się akurat poglądami odnośnie płynów czyszczących " ten co mamy obecnie jest do niczego, a ile to naszą firmę kosztuje parę groszy, mogliby kupić lepszy płyn, a nie tak skąpić..." Jedynmi słowami przy kasie, które były skierowane do mnie, było podanie kwoty którą mam zapłacić.. .Totalne lekceważenie klienta. Torby na aparaty żle wyeksponowane. Leżą rzuconew koszach. Trzeba w nich przebierać. Półki w sklepie czyste. Sklep wizualnie bardzo ładny, dogodne rozmieszczenie na półkach. Kwalifikacje osób pracujących pozostawiają wiele do życzenia.