Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Dzień wcześniej zadzwoniłam po kuriera,zależało mi na tym,aby odbiór przesyłki był około godziny 16 w miejscu mojej pracy.Pani poinformowała mnie,że niestety o tej godzinie nie robią już odbioru przesyłek w tym punkcie.Nalegałam,gdyż rano byłam na szkoleniu i nie wiedziałam o której skończę,a co za tym idzie ,na którą będę w miejscu odbioru.Niestety Pani nie uległa,więc zamówiłam kuriera na godzinę 14-stą.Jakoś udało mi się zdążyć,niestety do godziny siedemnastej nikt się nie pojawił...Po dwudziestu minutach wreszcie jest kurier-mężczyzna około 40-45 lat,ubrany w czysty,firmowy uniform)!Przywitałam się i zapytałam kto jest zleceniodawcą,bo moja firma też korzysta z usług tego kuriera,Pan trochę zmieszany,więc podałam nazwisko.Niestety sam nie wiedział po co przyjechał,zadzwonił więc do Centrali,okazało się,że po moją paczkę.Zapytałam skąd takie trzygodzinne opóźnienie-zero odpowiedzi i konsternacja.Kurier poprosił o wypisanie zlecenia,spakował paczuszkę i pojechał ;) .Generalnie nie było tak źle,ale powiem szczerze,że jakbym miała tak czekać parę godzin w domu na nadanie paczki to nie byłabym lekko mówiąc zadowolona.Niestety brak szacunku dla czasu klienta,a przecież można było zadzwonić i poinformować o "poślizgu".