Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Ponieważ zostałem zmuszony do 2 wizyt moja obserwacja opisuje obie. Zdejmując z półki w Media Markt słuchawki Philips wyraźnie widziałem na pudełku oznaczenie "TV" oraz informację o długości kabla: 6m. Poprosiłem Panią z obsługi na tym stoisku o możliwość zajrzenia do środka. Pani nie tylko rozpakowała pudełko, ale także podłączyła słuchawki do mikro wieży sprytnie ukrytej w szafce. Super! Słuchawki mi odpowiadały więc Pani zajęła się pakowaniem, przy czym robiła jeszcze coś "przy okazji", z kimś rozmawiała itp. Odczekałem chwilę, wziąłem od niej pudełko, pomaszerowałem do kasy. Na tym moja obserwacja mogłaby się skończyć z oceną +5, gdyby nie to że w domu okazało się że mam inne słuchawki, w bardzo podobnym pudełku ale z krótkim kablem i oznaczeniem "CD" zamiast "TV" na pudełku. Pomyłka musiała nastąpić u Pani na stoisku. Widocznie wcześniej nie zdążyła spakować innych słuchawek i wszystko się pomieszało. Zdarza się, nikt nie jest nieomylny. Wróciłem tam następnego dnia rano (26.06 9:30). W punkcie serwisowym bez problemu oddałem "złe" słuchawki i z kwitem kasowym udałem się na odpowiednie stoisko myśląc że nadal Media Markt ma u mnie szansę na ocenę pozytywną. No może już nie +5 ale +2. Tym razem obsługiwał mnie młody mężczyzna. Podzieliłem się z nim problemem ale nie przejął się błędem koleżanki, za to kiedy sprawdzałem na pudełku czy słuchawki TV mają podobne pasmo przenoszenia do tych z oznaczeniem CD drwiąco skomentował "A co usłyszy Pan różnicę?". Przydałoby się nieco więcej szacunku dla klienta i moim zdaniem kto jak kto, ale doradca na tego typu stoisku nie powinien tak podchodzić do parametrów sprzedawanego sprzętu, bo nigdy nie sprzeda produktów z wyższej półki, a nie każdego zadowolą słuchawki z górnym pasmem 16 lub 18 tys. Hz. Poza tym ogólne wrażenie - sprzedawcy w Media Markt z którymi miałem styczność można podzielić na takich delikatnie mówiąc nie skupionych na kliencie, rozbieganych, chaotycznych (patrz wyżej) ale także spotkałem takich u których rzeczywiście widać zainteresowanie klientem i troskę o jego dobro, np. na stoisku z ekspresami do kawy oraz przy kamerach. Tylko dlatego przyznaję ocenę -2 a nie -5.