Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chciałem odblokować konto bankowości internetowej. Nie dość, że na połącenie z konsultantem infolonii trzeba cekać co najmniej 15 minut, to po tym czasie kobieta która się zgłosiła od razu powiedziała, że przełączy mnie do odpowiedniej osoby. Kolejne 15 minut czekania... Do tego brak możliwości zmiany hasła przez konsultanta, brak możliwości uzyskania nowego hasła w placówce banku, ciągłe poprawianie mnie przez konsultanta (chyba nie ma zbyt duej różnicy, czy powiem LOGIN czy NUMER KLIENTA... Po wielu próbach dojścia do porozumienia z konsultantem stwierdził on, że dostęp do konta przez internet został zablokowany... A spowodowane to było faktem, iż podczas pierwszego logowania zostałem poproszony o zmianę hasła. Po próbie zmiany tegoż hasła zostałem poinformowany, że haso nie spełnia wymogów - niegdzie nie było żadnej informacji, jakie wymogi powinno spełniać. Postanowiłem więc wprowadzić hasło takie jak wymaga tego większość banków: długość około 10 liter, kilka liter wielkich i kilka cyfr. Po zmianie hasła (teraz już zakończonej sukcesem) poproszono mnie bym się przelogował i tu zaczęły się problemy - hasło jakie wprowadziłem jako nowe nie zostało rozpoznane przez system jako prawidłowe. po 3-krotnej próbie dostęp zablokowano a ja pozostałem bez możliwości dostępu do konta przez internet, i bez mozliwości uzyskania nowego hasła u konsultanta infolinii czy też w placówce.