Opinia użytkownika: SS
Dotycząca firmy: Billa
Treść opinii: Supermarket Billa, można zaliczyć grona supermarketów "niewyróżniających się". Odkąd pamiętam (jeszcze gdy firma nazywała się MiniMal) dominowały blade kolory, regały z produktami źle zorganizowane (bez koncepcji kolejności zakupowej klienta) oraz wcale nie tak niskie ceny. Dziś za wiele w tej kwestii się nie zmieniło. Wszelkie nowości żeby uprzyjemnić klientowi zakupy ograniczyły się do małej kosmetycznej zmiany wystroju oraz zmiany nazwy. Jeżeli chodzi o obsługę nie mam większych zastrzeżeń, niemniej jednak, Billa to sieć w której zawsze brakuje pracowników, a w szczególności na kasach. Wiele razy można być świadkiem sytuacji gdy to menedżerowie zastępują pracowników kas. Oferta asortymentowa również dużo się nie zmieniła od kilku lat. Dominują produkty dobrej jakości, cenowo przystępne, jednak czasami zawyżone. Zakupy w Billi robię z przyzwyczajenia, ponieważ był to pierwszy supermarket jaki odwiedziłem. Jednak porównując do zmian jakie zachodzą wśród konkurencji sieć jest mało innowacyjna dlatego na chwilę obecną nisko ja oceniam.