Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: Salon Toyoty w Gdańsku jest dobrze usytuowany, posiada duży parking przed salonem. Obsługa jest kompetentna, zawsze elegancko ubrana, miła i chętna do pomocy. W ostatni piątek oddałam samochód to salonu, w celu wymiany linki od hamulca ręcznego, wszystko razem z robocizną miało kosztować 280 zł. Kiedy przyjechałam w poniedziałek po odbiór samochodu, pan wręczył mi fakturę na kwotę 365 zł. Powiedziałam, że nie zapłacę takiej kwoty, bo umawiałam się z innym panem w piątek na inną kwotę. Pan spokojnie powiedział, żebym chwilkę poczekała, bo musi skontaktować się z osobą która obsługiwała mnie w piątek. Po 10 min. pan przyszedł i przeprosił mnie w imieniu kolegi, kolega źle wycenił usługę. Faktura została poprawiona, uwzględniała różnego rodzaju rabaty. Zapłaciłam taką kwotę na jaką się umawiałam. Cała sytuacja zakończyła się dobrze. Nadal będę korzystała z ich usług.