Opinia użytkownika: Małgorzata_528
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: w hipermarkecie Real spodobał mi się rower .Był to jedyny (jak się okazało) egzeplarz powieszony pod sufitem. Poprosiłam pracownika ktory na tym dziale rozpakowywał jakiś towar ,czy mógłby mi taki rower znaleźc lub zdjąc ten z wystawy. Pan ten sprawdził ,iż jest to jedyny egzemplarz ,na dodatek dotyczący wchodzącej wkrótce promocji. Powiedział(z uśmiechem)że jeżeli kierowniczka działu zadecyduje,że ma zdjąc rower, to napewno potrwa to około godziny lub dłużej bo będzie musiał jeszcze sprawdzic czy nic nie brakuje. Spieszyłam się więc zostawiłam wizytówkę, nie bardzo licząc na kontakt. Około 20 otrzymałam telefon ,iż rower będzie naszykowany na czwartek rano. W czwartek około 10 udałam się do pokoju kierowników(na terenie sklepu). Pokój był otwarty ,każdy mógł wejśc i wyjśc .Szukanie kierowniczki zajęło personelowi ok.50 minut. W tym czasie ,byłam w ww pokoju jeszce 3 razy kursując między nim a informacją. Drzwi były otwarte, nikt mnie nie zapytał po co tam wchodzę. Kiedy zjawiła się kierowniczka wszystko potoczyło się szybko-znała moje nazwisko, rower wraz z gwarancją był naszykowany. Pani poszła ze mną do kasy aby obsłużono mnie poza kolejnością.