Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sebastian_95

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Wchodząc do punktu obsługi klienta DM PKO BP od razu widać że klienci traktowani są z szacunkiem i zabiega się o ich względy. Klimatyzowane pomieszczenia, oświetlone słabym, spokojnym światłem, wystrój pozwala na odprężenie i swobodną rozmowę z przedstawicielem banku. Obsługa juz podczas czekania w kolejce sprawia wrażenie kompetentnej i zaradnej. Rozmowa, podpisywanie umów i negocjacje warunków przebiegają w atmoswerze wzajemnego zrozumienia. Pracownik umiał odpowiedzieć na każde zadane pytanie, nie zawahał się przy tym ani razu. Śwetnie poradził sobie z problemem jakim był brak dostarczenia NIPu. Potrafił jasno i zrozumiale wyjasnić kwestie związane z obsługą rachunku itp. Zachowano równiez wszelkie wymagane srodki dyskrecji przed innymi klientami. Zachowanie personelu może byc wzorem w innych punktach obsługi klienta. Pełna kultura, wyjaśnienie wszystkich dokumentów na których składa się podpisy. Na minus oceniam jedynie garnitur: słaby jakościowo i znoszony, pracownika domu maklerskiego powinno być stać na znacznie lepszy. Co do oferty, można się skupiać jedynie na cenie usług, asortyment w dużych polskich bankach jest bardzo podobny, wybija się tylko jeden, BZ WBK, w PKO, jeżeli chodzi o asortyment - przyzwoity standard. Cena usług: jedna z najlepszych na rynku. Organizacja i czas obsługi - można powiedzieć że nie dość że bez zarzutu, to wrażenie robi jeszcze organizacja w rozwiązywaniu pojawiających się nagle problemów. Wygląd miejsca obsługi to, jak w przypadku asortymentu, przyzwoity standard. Porządek i czystość nie do końca pokrywają się z estetyką, można by poprawić kilka aspektów, np: jakieś stylowe długopisy zamiast zwykłych. Dodatkowo jakość obsługi i zadbania o klienta podnosi wrażenie jakie wywarło na mnie zachowanie obsługujacego mnie pana następnego dnia, kiedy przyszedłem donieśc NIP, poznał mnie, przywitał się i załatwił sprawę od ręki.