Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: 10.06.09 dokonałem zakupu butów w hipermarkecie za kwotę ok 27.00PLN. Okazało się, że obuwie nie posłuży długo. 17.06.09 podczas próby sznurowania podarł się jeden z butów. W sobotę poszedłem z próbą reklamacji towaru bez paragonu. Wyrzuciłem w/w dokument. Na początku Pani pracująca w punkcie obsługi klienta nie chciała uwzględnić reklamacji. Po kilku minutach rozmowy przyszła przełożona pracownicy w/w punktu i na moją prośbę zajęła się sprawą. W dwadzieścia minut jak obiecała, odnalazła potwierdzenie feralnej transakcji i mogłem spokojnie zgłosić reklamacje. Sklep jest dobrze zorganizowany, pracownicy zorientowani na klienta chętnie służą pomocą. Ceny produktów nie są wygórowane, ale ich jakość niejednokrotnie pozostawia sporo do życzenia.