Opinia użytkownika: Ryszard_33
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dotyczy: przeprowadzonego badania, jako tajemniczy klient w salonie Plus GSM w Szczecinie dnia 23.06.2009 r., o godzinie 12.00. Cel: zakup nowego modelu telefonu. Przebieg: ergonomia salony wpływa na to, że klient od razu wie gdzie i do kogo ma podejść robi to po prostu intuicyjnie. Pracownicy salonu ubrani jednolicie i jednakowo w czyste i schludne ubrania firmowe. Salon czysty nie brakuje miejsc siedzących dla osób czekających w kolejce. Wiedza i kompetencje pracowników pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ pracownik zapoznał mnie z ofertą, lecz odbyło się to w sposób niezrozumiały i niejasny. Starał się przekazać jak najwięcej treści w jak najkrótszym czasie, nie zwracając uwagi na indywidualne potrzeby. Salon nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ceny porównywalne do konkurencji. Wnioski: trzeba popracować, nad jakością obsługi klienta i przystosować salon dla osób niepełnosprawnych.