Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Auchan na własne życzenie traci klienta i obrót, bo wymyśla sobie nieżyciowe procedury. Chciałem kupić turystyczną lodówkę do samochodu. Na półce wyglądała ciekawie, cena w miarę (chyba 169,- ale nie dam głowy -coś koło tego) i to co dla mnie najważniejsze, czyli zasilanie zarówno na 12V jak i 230V. 3 pracownice układały lodówki na półkach. Zapytałem je o możliwość podłączenia do gniazdka i sprawdzenia jak to działa - czy nie buczy za głośno, itp. Tam jednak nie było takiej możliwości - skierowały mnie do punktu informacyjnego, gdzie znajdę gniazdko. Jakież było jednak moje zdziwienie, kiedy w punkcie informacyjnym usłyszałem od pracownicy, że mogę podłączyć lodówkę jedynie w punkcie reklamacyjnym, ale wcześniej muszę ją ...kupić. Pomieszanie z poplątaniem. Nie chcę kupować kota w worku ani zaczynać korzystania z nowego sprzętu od wizyty w serwisie. Oczywiście nie kupiłem lodówki. Zostawiłem ją pod nogami pracownicy punktu info i czym prędzej opuściłem nieprzyjazny Auchan.