Opinia użytkownika: Paula_24
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Chciałabym nawiązać do reklamacji, jaką zgłosiłam. Kupuję w tym sklepie, gdyż jest blisko mojego miejsca zamieszkania i nie mam z tego tytułu żadnego sentymentu. Niestety jak w każdym molochu, trzeba samemu odszukać osobę pracującą w tym sklepie, by uzyskać niezbędne informacje, które w jakiś sposób mogą nas zachęcić do zakupu. W przypadku reklamacji, która dotyczyła żelazka, przy jej zgłaszaniu poszłoa sprawnie. Opis był robiony również z moim udziałem. Nie ukrywam, że Pani, która przyjmowała zgłoszenie była miła. Otrzymalam informacje, że jak żelazko zostanie naprawione, to się ze mną skontaktują. Niestety nikt do mnie nie zadzwonił. Pofatygowałam się osobiście, po czy otrzymałam informacje, że oni nigdy nie dzwonią. Odpowiedziałam Panu - że w takim razie w jaki sposób ja mam wiedzieć, że produkt już jest na sklepie. Pan tylko nieznacznie wstrząsnął ramieniem. Zapytałam o przyczynę powstania usterki, Pan nie wie bo ich to nie interesuje. Przecież żelazko jest naprawione. I jak oni chcą utrzymać klientów przy sobie. Wpadka za wpadką.