Opinia użytkownika: Karolina_334
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mbanku od 5 lat. Tylko raz musiałam korzystać z infolinii, gdy 3 razy źle wpisałam hasło i konto zostało zablokowane. Uzyskałam wtedy rzetelne informacje, Pani konsultantka spokojnie wyjaśniła mi dlaczego tak się stało, pomogła mi odblokować dostęp do konta. Mało tego oddzwoniła na mój nr telefonu, więc nie traciłam dodatkowo pieniędzy na rozmowę telefoniczną. Przelewy do kont w innych bankach kiedyś kosztowały 50 groszy, ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że obojętnie czy robię przelew do mbanku czy do innej placówki to nie zostaje pobrana żadna opłata. Przelewy przechodzą szybko. Strona internetowa jest przejrzysta, nie ma problemów także z kodami smsowymi, którymi potwierdzam przelew - przychodzą błyskawicznie.