Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Odwiedziłem ten oddział Polbanku celem likwidacji lokaty. I wydaje mi się, że dobrze zrobiłem czyniąc to, ponieważ dopracowanie techniczne w obsłudze klienta tego banku jest wielce niedoskonałe. Czynność likwidacji lokaty i wypłaty powinna wg. mnie zając około 15 min. Niestety spędziłem w placówce tego banku ponad godzinę. Najpierw nastepowała zmiana kasjera, potem okazało się, że wolno chodzi system, a na koncu trzeba było oczekiwać na pracownika (jedynego w oddziale z uprawnieniami do autoryzacji transakcji), który w tym odbywał rozmowę telefoniczną. Ciekawostką jest to, że w oddziale tego banku nie ma zbytniego ruchu. Podczas mojego długiego oczekiwania obserwowałem obłożenie klientami poszczególnych stanowisk i było one znikome - wielu z pracowników nie było zajętych obsługą klienta, tylko "stukaniem" w klawiaturę komputera. Dodatkowo przy samej kasie brak miejsc do siedzenia, co jeszcze pogłębia mękę oczekiwania w kolejce.