Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W sklepie jest miła i przyjazna atmosfera. Obsługa sklepu za każdym razem, gdy jest proszona, udziela stosownych informacji i pomaga klientowi w rozwiązaniu konkretnego problemu. Personel jest miły i rzeczowy, dobrze się z nim rozmawia. Ogólny poziom cen i jakości produktów w sklepie jest zadowalający i nie budzi większych zastrzeżeń. Produkty są dobrze upozycjonowane na półkach i równo poukładane, inaczej mówiąc - na półkach nie panuje bałagan. W sklepie zdarzają się jednak sytuacje, w których ceny produktów na półkach różnią się od tych przy kasach. Różnice te są jednak natychmiast niwelowane w punkcie obsługi klienta. Zdarzają się też sytuacje, w których produkty z działu rybnego odbiegają świeżością od oczekiwanej przez klienta normy. Niestety czas oczekiwania przy kasach nie należy do najkrótszych. Na kilkanaście obecnych na sklepie kas czynnych jest tylko kilka, przy czym liczba ta jest niewystarczająca do wystarczająco sprawnej obsługi klienta. Trudno mieć zastrzeżenia do ochrony, która wydaje się wypełniać odpowiednio swoje zadania, jednak nie ma zbyt wiele zadań do wykonania.