Opinia użytkownika: Ryszard_33
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Dotyczy: przeprowadzonego badania, jako tajemniczy klient w Urzędzie Pocztowym Poczty Polskiej dnia 22.06.2009 r., o godzinie 13.00. Cel: wysłanie paczki Przebieg: od chwili wejścia do urzędu czułem się zniechęcony, ponieważ była przede mną ogromna kolejka około 20 osób i otwarte tylko 2 z 6 okienek obsługi klient., Przekładało to się na długi czas oczekiwania około godziny. Po podejściu do okienka zostałem ciepło przywitany przez Panią z poczty i i otrzymałem fachowe doradztwo związane z wysyłką mojej paczki. Cena w porównaniu do konkurencji nie byłą wygórowana. Wszystkie ekspedientki pracujące w tym urzędzie były czysto i schludnie ubrane. Jeżeli chodzi o wygląd urzędu to podłoga była brudna panował nie porządek na stolikach przeznaczonych do wypisywania różnych kwitów pocztowych nie było długopisów, brakowało miejsc siedzących dla oczekujących. Wnioski: trzeba poprawić czystość w urzędzie i czas obsługi klienta.