Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Zawsze kiedy przyjeżdżam na stację i zatrzymuję się przy dystrybutorze (czy to w celu zatankowania benzyny, czy gazu), podchodzi do mnie ktoś z obsługi i z uśmiechem wita mnie słowami: "dzień dobry", po czym pada pytanie o rodzaj i ilość tankowanego paliwa. W czasie, kiedy pracownik napełnia zbiornik samochodu, spokojnie mogę udać się do kasy, gdzie również jestem uprzejmie witana. Podczas oczekiwania na wystawienie rachunku, pracownik informuje mnie o aktulanej ofercie w ramach programu lojalnościowego VITAY, wręczając przy tym ulotkę czy katalog, a także zachęca (na szczęście nie nachalnie) do zakupu premiowanego punktami produktu. Poza tym, dobrym rozwiązaniem i "wabikiem" do zakupienia takich produktów jest stojak z aktualną informacją, który postawiony jest obok kas, co przy oczekiwaniu w kolejce (jeśli taka się zdarzy), przyciąga wzrok i zainteresowanie klienta. Po sprawnej obsłudze przy kasie i finalizacji zakupu, pracownik uprzejmie się ze mną żegna, dziękując za skorzystanie z ich usług. Bardzo cenię sobie uprzejmą, sprawną i życzliwą obsługę zespołu tej stacji. Chętnie tam wracam (nawet pomimo nieco wyższych cen niż gdzie indziej). Ponadto stacja usytuowana jest w korzystnym miejscu, jest przestrzeń przy dystrybutorach, jak i obok budynku. W środku zawsze jest czysto a na regałach panuje porządek. Każdy z pracowników ma imienny identyfikator - dzięki czemu nie jest dla mnie osobą anonimową. W sytuacji kiedy kupuję jakiś olej, płyn czy żarówkę mogę liczyć na pomoc. (I jeszcze na marginesie dodam, że cały personel zawsze ubrany jest w jednolity, firmowy strój - osobiście trochę mi ich żal, bo nie znoszę uniformów).