Opinia użytkownika: Anna_1216
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Obserwacja dotyczy sklepu Brico Marche, w którym klienci robiąc zakupy często narzekają na brak kompetencji pracowników. Ten brak kompetencji zawodowych jest skutkiem częstej wymiany kadry pracowniczej przez szefostwo co za tym idzie, że bardzo trudno znaleźć tam fachowca, który będzie potrafił nam pomóc w wyborze np. odpowiedniej farby i pędzla lub wałka. Z obserwacji niniejszej wynika, że personel pracowniczy nie przykłada sie do swojej pracy ponieważ szefostwo wymaga niekiedy uniwersalności pracownika aż za nadto, chodzi tu głównie o wynagrodzenie. Wypłaty tam są minimalne a za nadgodziny nie zawsze sie płaci. Do czego zmierzam, otóż gdyby pracownicy byli bardziej szanowani i odpowiednio wynagradzani na pewno by się masowo z tej firmy nie zwalniali. Do dziś są potrzebni tam pracownicy ale na miasto ponad czterdziestotysięczne nikt już tam nie chce pracować. Polak nie lubi być wykorzystywany! Związku z tym, że co rusz jest nowy personel to organizacja i czas obsługi klienta jest dwu- a nawet trzykrotnie wydłużony, ponieważ zanim nowy pracownik zapozna się co ma być z czym i do czego to się zwalnia i przychodzi nowy i tak w kółko.