Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Firma jest uprzejma dla klienta do czasu aż nie pojawi się problem z zakupionym towarem. W moim przypadku najpierw reklamowałem kupiony sprzęt 2 razy. Za każdym razem wymieniono mi go na nowy. Chociaż to nie jest cała prawda. Za pierwszym razem faktycznie dostałem fabrycznie nowy sprzęt. Za drugim zaś - sprzęt, który reklamowałem jako pierwszy, zaś ten, który oddałem pojawił się na stronie internetowej sklepu jako towar "po testach". Serdecznie współczuję nabywcy. Na tym niestety nie skończyła się moja "przygoda". Postanowiłem dochodzić swoim praw z tytułu niezgodności z umową. I tutaj Komputronik pokazał w pelni ile znaczy dla niego klient. Żadne argumenty nie docierają. Co najgorsze firma okłamuje klientów co do ich praw wynikających z ustawy - twierdzi mianowicie, że czas na zgłoszenie niezgodności jest krótszy niż przewidział ustawodawca. Klient ma płacić za jakieś testy - piszę jakieś ponieważ wynik testów klientowi nie jest udostępniany. Generalnie korespondencja z klientem prowadzona jest w sposób zniechęcający go do ponawiania prób wyegzekwowania swoich praw. Mnie grożono oprócz płacenia za testy, poniesiem konsekwencji finansowych