Opinia użytkownika: Rafał_235
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Witam, chciałbym opisać sytuacje jaką zastałem w sklepie firmowym Ery w Gnieźnie . Jest to nowy sklep przeniesiony z mniejszego pomieszczenia do większej siedziby. Po środku lokalu jest miejsce do obsługi a w około na ścianach są po umieszczane różnego rodzaju materiały reklamowe tzn. ulotki , telefony, gadżety. W danym dniu obsługiwało troje pracowników przybywających klientów, kolejka się zrobiła kilku osobowa i jak to bywam w takich sytuacjach jedna osoba siedziała , druga gdzieś chodziła i doszło do sceny tego typu , iż jeden z klientów chciał wykorzystać to do wtargnięcia w nieswoją kolejkę , oczywiście wywiązała się mała "bitwa słowna" po czym doradca klienta Ery postanowił interweniować i ustawił niemiłego Pana w kolejce na faktycznym jego miejscu. Bardzo dobra ocena dla doradcy klienta, który w jednej chwili z zachowaniem spokoju i kultury osobistej uspokoił niefrasobliwych klientów.