Opinia użytkownika: Temianpi
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Oddział Polbanku w Rawie Mazowieckiej mieści się przy jednokierunkowej ulicy. Mamy do wyboru tylko trzy miejsca parkingowe, które z reguły są zajęte, gdyż w budynku znajdują się jeszcze inne sklepy i banki. Udało mi się jednak zaparkować, akurat było wolne miejsce. W środku czysto i przyjemnie.Wystrój pomieszczenia przemyślany i praktyczny. Bardzo dobrze dobrane kolory . Mamy do dyspozycji jedna kasę. Do obsługi klientów wyznaczone są trzy stanowiska. Można wygodnie usiąść, przy biurku. Dla oczekujących w kolejce przeznaczona jest kanapa. W holu można skorzystać z bankomatu. Ruch w sobotę koło godziny 13 niewielki. Byłam umówiona na spotkanie z pracownikiem banku w sprawie renegocjacji warunków umowy kredytowej. W związku z przejściowymi kłopotami finansowymi,nie jestem w stanie terminowo wywiązywać się z rat kredytu. Ogromnie miło zaskoczył mnie telefon od pracownika banku, która z własnej inicjatywy zadzwonił do mnie z zapytaniem, czemu płacę swoje zobowiązania w ostatnim czasie nieregularnie. Zaproponował mi spotkanie. Pracownik cierpliwie mnie,wysłuchał. Z ogromną dozą zrozumienia podszedł do faktów,które przedstawiłam. Zostałam w fachowy sposób poinformowana o możliwościach jakie mam do wyboru, w mojej sytuacji. Dowiedziałam się,że Polbank spodziewając się spadku zdolności klientów do spłaty kredytów, opracował program pomocy dla swoich klientów pozbawionych pracy wskutek kryzysu. Jest kilka wariantów, które bank może zaproponować. Mam zobowiązania w czterech bankach. Polbank jest drugim, po GE Money,który okazał się być elastycznym w trudnych dla klienta sytuacjach. Polecam oddział Polbanku w Rawie Mazowieckiej. Spotkacie tam miłą i fachową obsługę.