Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: W nawiązaniu do obserwacji z dnia 13.05.2009r. pragnę poinformować, że reklamacja towaru w sklepie firmy Komfort w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 272 został w dniu 15.06.2009r. załatwiona polubownie. Na taką decyzję wpływ miał prawdopodobnie przyjazd z zagranicy przedstawiciela producenta wadliwego towaru, który okazał się kompromitacją przedstawicieli sklepu. W niedzielę dnia 14.06.2009r. w godzinach późno popołudniowych odwiedził mnie w mieszkaniu w/w przedstawiciel, aby obejrzeć powód reklamacji. Obejrzał uszkodzenia parkietu, natomiast samych dywaników nie było w mieszkaniu, więc powiedział, że następnego dnia uda się do samego sklepu, aby obejrzeć towar. Był mocno zdziwiony, że tak oczywista reklamacja ciągnie się tak długo tj. od 24.11.2008r. Następnego dnia około godz. 14.50 odebrałem telefon i Pan, który był poprzedniego dnia w mieszkaniu powiedział, że sklep pomylił producentów towaru. To dopiero, niekompetencja pracowników Komfortu która sprowadziła z zagranicy nie tego przedstawiciela. Około godz. 16.00 tego samego dnia przedstawiciel sklepu Komfort zadzwonił do mnie i zaproponował zwrot gotówki za zakupiony towar, mówiąc że chce zakończyć tą sprawę ze względu na długi okres trwania reklamacji. Zapytałem się, a co z uszkodzonym parkietem i tu z pokornego człowieka stał się „ekspedientem z lat 80 ubiegłego wieku” tj. mówiąc że w dalszym ciągu jego stanowisko jest takie, że reklamacja jest nieuzasadniona. Moja noga tak szybko nie stanie w sklepach firmy Komfort.