Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Ostatnio spotkałem się z tezą, że ludzie pracujący w sklepie też mają swoje problemy, osobowość i tym podobone cechy. Nie zgadzam się z empatycznym podejściem do pracownika, który reprezenetuje sklep, urząd czy punkt usługowy. Od jakości jego pracy zależy sukces firmy i jego własny los. Problemów zbyt ciężkich palet, krótkich przerw nie trzeba wyciągać na zewnątrz i przedstawiać ich klientom. W związku z powyższym, za kartony rozrzucone po całej części spożywczej daję z całym przekonaniem -5. Te kartony, ten slalom między nimi to coś niedopuszczalnego. Jak ktoś nie chce wstawać, by rozstawiać paczki przed 8, niech zostanie prezesem wielkiego banku. Jeżeli jednak pracuje w handlu, niech wykonuje swoje obowiązki sumiennie. Ustawianie produktów po rozpoczęciu handlu to pomyłka, to porażka. Rozumiem uzupełnianie jednego czy dwóch produktów, ale nie totalne dotowarowanie.