Opinia użytkownika: Dim
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Wybrałam się z koleżanką do Vectry, aby przedłużyć umowę za Internet. Najpierw pojechałyśmy na ulicę Hallera-ponieważ taka informacja widnieje w Internecie. Okazało się, że obsługa klienta została przeniesiona na ulicę Powstańców Śląskich. Więc odnalazłyśmy nową lokalizację w nowym biurowcu. Biuro ładnie urządzone, kilka stanowisk obsługi klienta, na środku oczekujących. Osoby z obsługi ubrane w firmowe stroje. Od razu zostałyśmy poproszone i Pani z obsługi zaczęła nas obsługiwać, szybko konkretnie. Jednak jako dociekliwy klient zaczęłam pytać o kilka kwestii i nie otrzymałam na moje pytania konkretnej odpowiedzi. Usłyszałam, że "tego to ja nie wiem", "no chyba takie same ". Moja ciekawość jako klienta nie została zaspokojona i tym bardziej nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać skoro obsługująca mnie osoba tego nie wiedziała. To było bardzo niekompetentne podejście do klienta.