Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mysterious_X

Dotycząca firmy: Hewlett-Packard

Treść opinii: Zakupiłem aparat cyfrowy HP PHOTOSMART 320 w „Makro”. Początkowo użytkowałem go bez karty pamięci (miał wbudowane 8 MB pojemności). Po pewnym czasie dokupiłem kartę SD (ang. secure digital) o pojemności 64 MB (mogą śmieszyć te wartości, ale było to w czasie gdy nawet aparat o matrycy 2 Mpix kosztował ponad 1000 zł, a karty pamięci były absurdalnie drogie; teraz nawet w telefonie Blackberry mam kartę pamięci 2 Gb Mini SD i kosztowała ona kilkadziesiąt złotych). Po dokupieniu modułu pamięci okazało się, że aparat PHOTOSMART 320 w żaden sposób nie chce współpracować z tym podzespołem. Skierowałem pismo do HEWLETT-PACKARD Polska („że jestem wieloletnim użytkownikiem drukarek, skanerów i innego sprzętu tej firmy...”), szybko otrzymałem odpowiedź, wysłałem aparat kurierem do centrali w Warszawie. W ciągu kilku dni został mi odesłany po upgradzie firmware’u (czyli aktualizacji wewnętrznego oprogramowania aparatu). Podkreślam, że działo się to już po utracie gwarancji (jednak moim zdaniem deklaracje umieszczane na opakowaniu produktu obowiązują producenta dożywotnio). Tak więc mogę tylko pogratulować szybkości i profesjonalizmu ekipie HP. Oby jak najwięcej firm z podobnym podejściem do klienta.