Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Salon ten mieści się w CH Saspol przy ulicy Piotrkowskiej. Przed pójściem do sklepu sprawdziłam dostępność interesujących mnie produktów na stronie internetowej(strona czytelna,poruszanie się po niej całkowicie intuicyjne),w związku z tym,że posiadali na stanie tylko jeden procesor zadzwoniłam rano,aby dokonać rezerwacji.Salon jest malutki,jednak ekspozycje są zrobione bardzo estetycznie i czytelnie.Jedyne co mnie zaskoczyło to kartka informująca o tym,że ceny w każdej chwili mogą się zmienić w związku z wahaniem kursu Euro i Dolara.W sklepie znajdowało się trzech sprzedawców.Usiadłam przy jednym z dwóch stanowisk i poprosiłam o swoją rezerwację.W związku z tym,że wybrałam jeszcze monitor postanowiłam skorzystać z oferty ratalnej.Pan,który mnie obsługiwał niestety do rozmownych nie należał.Właściwie to miałam wrażenie,że Pan się nie wyspał i męczę go swoimi pytaniami,choć zaznaczam,że odpowiadał fachowo.Myślę,że mógłby być bardziej zaangażowany i poświęcać więcej uwagi klientom.Po weryfikacji przez bank mojego wniosku i podpisaniu umowy,poprosiłam tego Pana o podłączenie monitora w celu sprawdzenia ilości martwych pikseli.Miło mnie zaskoczyło,że posiadali specjalny program,który jest pomocny przy takiej weryfikacji.Sprzedawca zapakował do pudła monitor i pożegnał się ze mną.Trochę trudną mam w tym przypadku ocenę,ponieważ wiedziałam po co idę i byłam zdecydowana na zakup,ale myślę,że klient,który przyszedłby do tego sklepu aby mu pomóc w wyborze nie czułby się komfortowo.Generalnie wiedza w porządku,brakuje tylko zaangażowania i trochę uśmiechu,bo to naprawdę działa.